Aikuiset

Löydä harrastus, joka liikuttaa laadukkaasti hyvällä mielellä!

Aikuisten harrastetoimintaan osallistumisen voi maksaa yleisimmillä liikunta- ja kulttuurieduilla (Virikeseteli, Smartum, e-passi, OmaKunto, Tyky ja Edenred).

Vantaan Voimisteluseura tarjoaa aikuisille monipuolisen kattauksen ryhmäliikuntaa, voimistelua ja lyhytkursseja. Mukaan pääsee akrobatian, tanssin, kehonhuollon, joogan, kuntojumppan, senioriliikunnan tai voimistelun lisäksi myös kausittain vaihtuville lyhytkursseille.

Seuran aikuisten harrastetoimintaan jokainen on tervetullut mukaan itselleen sopivalla tavalla. Kertamaksulla tai -kortilla pääsee mukaan yksittäiselle tunnille, kausimaksulla viikoittaiseen ryhmään ja Rajaton-tuotteella halutessaan vaikka koko ryhmäliikunnan tarjontaan.

Aikuisten harrastetoiminnassa tavoitteena on liikuttaa laadukkaasti hyvällä mielellä. Monipuolinen tuntivalikoima ja erilaiset osallistumismahdollisuudet tarjoavat erityyppisille liikkujille ja erilaisiin elämäntilanteisiin sopivia vaihtoehtoja harrastaa seurassa.

Ilmoittautuminen

Aikuisten harrasteryhmien ilmoittautuminen alkaa 5.8. klo 10:00. Kilpalajien ryhmiin pääset jo ilmoittautumaan alta.

Ilmoittautuminen