Fit KivaSali

Valoisa KivaSali on matalan kynnyksen kuntosali Vantaan Kaivokselassa

Aukioloajat

Treenaa kulkukortilla klo 5:00-23:00 vuoden jokaisena päivänä. Asiakaspalvelun aukioloajat löydät täältä.

Sijainti

KivaSali sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien äärellä osoitteessa Vetokuja 1E, 01610 Vantaa. Salilla on maksuton asiakaspysäköinti.

Palvelut

Cardio- ja painopakkalaitteet, vapaapainot, kuntosaliohjaus, circuit-harjoittelu, personal training, kurssitoiminta

Hinnasto

Liittymisen yhteydessä maksetaan VVS jäsenmaksu 20€, jolla saa kulkukortin salille

• Kuntosalijäsenyys alkaen 25,75€/kk
    • 12kk – 309€
    • 6kk – 189€
    • 3kk – 109€
    • 1kk – 45€
  • Kertakäynti alkaen 11€
    • Kertakäynti, kulkukortti – 11€
    • Kertakäynti, pinkoodi – 15€

Liittyminen

Rekisteröidy, osta kuntosalijäsenyys/-käynnit tai lataa kulkukortti helposti verkkokaupassa. Uuden kulkukortin voi noutaa KivaSalilta asiakaspalvelun aukioloaikoina tai se voidaan toimittaa postitse.

Liittyminen ja kortin lataus onnistuu myös asiakaspalvelun aukioloaikoina paikan päällä.

Kuntosalin ikäraja on 16 vuotta.

Kokeile KivaSalia

Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, voit sopia ilmaisesta kokeilukerrasta.