Leirit

Vantaan Voimisteluseura järjestää liikunnallisia leirejä alakouluikäisille Länsi-Vantaalla

Monipuoliset leirit

Vantaan Voimisteluseuran alakouluikäisille suunnattujen leirien pääpaino on liikunnallisissa leikeissä ja temppuradoissa. VVS leireillä liikutaan ohjatusti klo 9-15. Ohjaajamme on paikalla valvomassa lapsia klo 8.30-16.00. Leiri huipentuu leiriolympialaisiin ja jokainen leiriläinen saa leirin päätteeksi diplomin. Leirin hintaan kuuluu myös leirituote.

Jokainen leiripäivä sisältää sisäliikuntaa, ulkoliikuntaa, leirihintaan kuuluvan lämpimän ruuan, ruuan jälkeisen rauhallisen touhun hetken sekä välipalatauon omin eväin. Leiri sisältää kokeilutunteja seuran lajeista esim. akrobatiasta, parkourista, tanssista, joukkuevoimistelusta, kilpa-aerobicista ja tanssillisesta voimistelusta. Leirillä hyöynnetään myös lähialueen ulkoliikuntapaikkoja. Leirillä kuunnellaan myös lasten omia toiveita ja touhuillaan niiden mukaan.

Ilmoittaudu mukaan