Rekrytointi

Töihin meille

Vantaan Voimisteluseuran työllistää vuosittain yli 80 työntekijää. Meille on kunnia-asia toimia vastuullisena ja hyvänä työnantajana. Huolehdimme lakisääteisten työnantajavelvoitteiden lisäksi työntekijöidemme työhyvinvoinnista, työnohjauksesta ja osaamisen kehittymisestä.

Oletko kiinnostunut liikuttamaan lapsia, nuoria ja aikuisia? Onko sinulla jo vahva kokemus ohjaamisesta tai valmennuksesta? Oletko ammatinvaihtaja ja kaipaat uusia kokemuksia? Ole meihin yhteydessä!

Vantaan Voimisteluseurassa jokainen ohjaaja ja valmentaja saa tehtäväänsä Suomen Voimisteluliiton 1. tason koulutuksen seurassamme.

Vastuuohjaajaksi voi hakea yli 18- ja apuohjaajaksi yli 14-vuotiaat. VVS tarjoaa myös mahdollisuuden sporttitettiin.

Tule mukaan liikuttamaan laadukkaasti hyvällä mielellä!