Lapset ja nuoret

Akrobatiaa, temppuilua, parkouria, tanssia ja voimistelua Länsi-Vantaalla

Laadukas

Koulutetut ohjaajat huolehtivat, että lasten ja nuorten toiminnassa näkyy ILO eli Innostus, Laatu ja Onnistumiset yhdessä.

Monipuolinen

Monipuoliset tunnit tukevat lapsen fyysistä ja psyykkistä kasvua ja kehitystä luoden pohjaa liikunnalliseen elämäntapaan.

Tarjonta

Akrobatian, temppuilun, parkourin, tanssin ja voimistelun lisäksi tarjoamme lapsille ja nuorille toimintaa seuran kilparyhmissä.

Ilmoittautuminen

Löydä sopiva harrastusryhmä valitsemalla oikea ikä alta. Ikää klikkaamalla näkyy kaikki ikäryhmälle tarjottavat harrasteryhmät ja niiden ilmoittautumistilanteen. Ryhmien kuvakkeet ohjaavat lisätietoihin ja ilmoittautumiseen myClubissa.

Ilmoittautuminen VVS Temppiksen ja Tanssisalin (Vetokuja 1) ryhmiin on jo auki. Koulujen saleilla ja kaupungin tiloissa tapahtuvan harrastetoiminnan ilmoittautuminen aukeaa 5.8. klo 10:00. Ryhmät löytyvät alta.

3-4v ryhmä on monelle lapselle ensimmäinen oma harrastus.

5-6v ryhmiin voi tulla ilman aiempaa kokemusta, mutta tunneilla löytyy myös haastetta jo toiminnassa mukana olleille.

7-8v ryhmiin voi tulla ilman aiempaa kokemusta, mutta tunneilla löytyy myös haastetta jo toiminnassa mukana olleille.

9-15v ryhmiin voi tulla ilman aiempaa kokemusta, mutta tunneilla löytyy myös haastetta jo toiminnassa mukana olleille.

Kilpatoimintaan tähtäävät ryhmät ovat kaikille avoimia ja mukaan voi tulla ilman aiempaa kokemusta.