Kilparyhmät

Vantaan Voimisteluseura tarjoaa kilpailumahdollisuuksia kolmessa voimistelulajissa

Tule mukaan

Kilparyhmän harjoituksissa kehitetään voimistelun lajitaitoja ja fyysisiä ominaisuuksia sekä harjoitellaan mahdollista esiintymis- tai kilpailuohjelmaa. Ryhmän toimintaan voi kuulua arkiharjoitusten lisäksi kilpailuja, esiintymisiä, leirejä, tehopäiviä ja joukkueiltamia.

Voimisteluharrastuksesta on mahdollista saada hyvän liikunnallisen pohjan lisäksi elinikäisiä ystävyyssuhteita ja ainutkertaisia muistoja.

Kokeiluharjoitukset

Kilparyhmiin haetaan mukaan kokeiluharjoitusten kautta. Kokeiluharjoituksia järjestetään kaikissa kolmessa lajissa kausittain. Alta löytää seuraavat kokeiluharjoitukset ja niihin ilmoittautumisen.

Kokeile Kilparyhmää

Kokeile Kilpavoimistelua

Ottamalla yhteyttä lajivastaavaan voi sopia kokeiluharjoituksesta, jonka kautta on mahdollista pyrkiä mukaan kilparyhmään.