Vantaan Voimisteluseura

Liikutamme laadukkaasti hyvällä mielellä

Tietoa meistä

Vuonna 1976 perustettu Vantaan Voimisteluseura ry eli VVS on Voimisteluliiton suurin jäsenseura yli 3500 jäsenellä. Seuran toiminta keskittyy Länsi-Vantaalle, jossa sijaitsee myös VVS:n omat toimitilat Vetokuja 1:n B- ja E-rapuissa. VVS tarjoaa laadukasta liikuntaa ja voimistelua perheille, lapsille, nuorille ja aikuisille. Kilpatoimintaa seura tarjoaa joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa ja tanssillisessa voimistelussa.

Joukkuevoimistelussa VVS:n joukkueet ovat saavuttaneet useiden SM-mitalien ja maailman cup osakilpailujen sijoituksien lisäksi mm. MM-hopeaa (Frida, 2005) ja junioreiden MM-pronssia (Tiklit, 2007). Kilpa-aerobicissa VVS:n urheilijat ja kokoonpanot ovat saavuttaneet useiden SM-mitalien lisäksi edustuspaikkoja arvokilpailuihin. Tanssillisessa Voimistelussa seura menestyy vahvasti nuorten ja aikuisten sarjoissa.

Hallinto

Vantaan Voimisteluseuran toimintaa johtokunta vuonna 2023-2024

• Niina Levo – puheenjohtaja
  • Elina Yrjänheikki – varapuheenjohtaja, hallihanke
  • Elina Jauhola – osaamisen kehittäminen, tanssillinen voimistelu
  • Kirsti Kehusmaa – viestintä
  • Eeva-Leena Keurulainen – tapahtumat, vapaaehtoiset
  • Johanna Kivimäki – hr-asiat, osaamisen kehittäminen, hallihanke
  • Laura Nihti – tanssillinen voimistelu, harrasteliikunta
  • Henry Silvennoinen – digitaalisuus, työkalut, projektiseuranta

VVS loistaa tähtiseurana

Vantaan Voimisteluseura on Olympiakomitean Tähtiseura. Tähtiseurassa olet parhaassa seurassa ja voit luottaa, että toiminta on laadukasta ja vastuullista.

Hannele vati Kiertopalkinto

Hannele Vati Kiertopalkinto

Hannele Ahlqvistin nimeä kantava tunnustus jaetaan VVS:n ohjaajalle vuosittain esimerkillisestä kasvatus- ja valmennustyöstä lasten ja nuorten parissa.